معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری قزوین گفت: یکی از ظرفیت‌های گردشگری استان به مدت ۱۷ سال بلوکه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخزاد، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری قزوین در کارگاه ملی آموزش کارآفرینی و اشتغالزایی روستایی افزود: ظرفیت‌های پنهانی بلوکه شده در استان باعث موضوعات حاشیه‌ای برای تصمیم گیری است به عنوان مثال یکی از ظرفیت‌های سرمایه گذاری و گردشگری استان حدود ۱۷ سال است که بلوکه شده و بهره بردار حاضر به واگذاری نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید توزیع اعتبارات مدیریت و سازماندهی شود، گفت: برا‌ی توجه بیشتر به روستا‌ها، به آن‌ها ارزش افزوده تعلق می‌گیرد تا جبران اعتبارات شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری افزود: حوزه‌های مختلف کارآفرینی در روستا، فعالیت‌های کشاورزی، گردشگری کشاورزی یا مزرعه، صنایع دستی و هنری، کارآفرینی زنان روستایی و تولید مواد غذایی میتواند باعث شکوفایی و اشتغال بیشتر در روستا‌ها شود.

فرخزاد افزود: با قدرت و تصمیم گیری مناسب میتوان خیلی از مشکلات مالی را حل کرد و در روستا‌ها با شناسایی افراد اثر گذار و شاخص و حمایت از نخبگان روستایی باعث شکوفایی روستا‌های کشور شد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری افزود: همچنین برگزاری دوره‌های گردشگری برای شورا‌ها و دهیاران می‌تواند باعث رونق گردشگری و کسب درآمد بیشتر در روستا شود.

انتهای پیام/

 

کارگاه ملی آموزش کارآفرینی و اشتغالزایی روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار