دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا گفت: یکی از طرح‌های موفق در سال 92 در شهرضا در راستای مبارزه با اعتیاد، طرح پایگاه‌های اجتماع‌محور بود که در 16 محله اجرا شد و هنوز هم ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا انصاری‌پور دیشب در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان شهرضا اظهار داشت: از سال 92 با رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، شهرضا به صورت جدی وارد عمل شد و به‌ طور ویژه در سکونت‌گاه‌های غیررسمی طرح‌های فرهنگی و اجتماعی اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در این مناطق طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی توسط نیروی انتظامی به صورت جدی انجام شد، افزود: در حوزه فرهنگی و پیشگیری و مشارکت‌های مردمی طرح‌های به سوی نور 1 و 2 با هدف آموزش، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی انجام شد.

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا گفت: شهرستان شهرضا یکی از شهرستان‌های موفق در بحث مبارزه با اعتیاد به‌ ویژه در مناطق آلوده و آسیب‌زا بوده است.

وی ابراز کرد: یکی از طرح‌های موفق در سال 92 در شهرضا طرح پایگاه‌های اجتماع‌محور بود که در 16 محله اجرا شد و هنوز ادامه دارد، این طرح بعد از آن در استان اجرایی شد.

آرزو قوامی در ادامه جلسه گفت: چالش‌ها و کمبودهای بسیاری در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان شهرضا داریم.

عضو شورای اسلامی شهر شهرضا افزود: هر چقدر به کمبودها و چالش‌های این مناطق رسیدگی کنیم در توسعه فرهنگ و اقتصاد شهرستان گام برداشته‌ایم.

 

انتهای پیام/م

 

شهرضا یکی از شهرستان‌های موفق در بحث مبارزه با اعتیاد بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.