استاندار خوزستان بر اصلاح حوزه مدیریتی استقلال خوزستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان آسیایی، پارآسیایی و جهانی خوزستان اظهار کرد: فکر می‌کنم در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریتی استقلال خوزستان باید اصلاحاتی صورت بگیرد و به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز تذکر داده‌ام که در این بخش باید اصلاحاتی انجام شود.

وی با بیان اینکه در روز نخست هفته تربیت‌بدنی و ورزش قرار داریم گفت: که به همین مناسبت از قهرمانان، پهلوانان و مدال‌آوران عرصه‌های آسیایی، جهانی و المپیک تقدیر شد، چرا که آن‌ها برای استان و کشور افتخارآفرینی کرده‌اند.

شریعتی در خصوص مشکلات تیم استقلال خوزستان نیز اذعان داشت: من از این تیم پشتیبانی داشتم و شاید تنها تیمی بوده که ۲۰ تا ۲۵ درصد از مبلغ قراردادهای خود را دریافت کرده است. تاکنون مبلغ 2 میلیارد تومان برای استقلال خوزستان تامین شده است و قرار بود پاداش آسیایی را هم بگیرند و با این مبلغ تا نیم‌فصل پیش بروند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: من فکر می‌کنم باید در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریتی آن‌ها اصلاحاتی صورت بگیرد و اکنون به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تذکر داده‌ام که در این بخش باید اصلاحاتی انجام شود.

نماینده عالی دولت بیان داشت: شرکت گروه ملی نیز تعیین تکلیف شده است و امیدواریم که استقلال خوزستان به کار خود ادامه ‌دهد تا در نیم‌فصل و در بازی‌‌های آینده نتایج را جبران کنیم.

غلامرضا شریعتی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم منحل می‌شود؟ گفت: ما در تلاش هستیم که از تیم دفاع و حمایت کنیم.

انتهای پیام/گ

استاندار خوزستان خواستار اصلاح مدیریت استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.