مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: روز ۱۳ آبان امسال به دلیل یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ رئیس جمهور امریکا، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان بعدظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد، گفت: امسال برنامه‌های منسجم و با هماهنگی بیشتر با همکاری و حمایت ارگان‌های مختلف را برای هدفمند برگزار کردن مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، ضرورت دارد.

 وی با بیان اینکه مردم استان کردستان همیشه در همه عرصه‌ها حضور گرم و پرشوری داشته‌اند، افزود: روز ۱۳ آبان امسال به دلیل مبارزه با نظام سلطه و با توجه به یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ رئیس جمهور امریکا، از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه، ۱۳ آبان سال ۵۷، کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی به سرکردگی امریکای جنایتکار اتفاق افتاد، یادآور حماسه‌های دانش‌آموزان کشورمان است، گفت: به منظور گرامیداشت این روز، ۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شده است تا خاطره فرزندان دلیر و حماسه‌آفرین انقلاب برای همیشه جاودان بماند.

انتهای پیام/ د م

روز 13 آبان ، یادآور حماسه‌های دانش‌آموزان کشورمان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.