فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گفت: آزادی از دید اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها آن چیزی است که یهودی و اسرائیل می‌گوید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار اصغر عرب‌پور در بزرگداشت دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه عزت امروز ما مدیون شهدا است، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همه مردم متحد ایستادند و از همه اقشار حضور داشتند.

وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب اسلامی ابتدا دشمن ترورها را شروع کرد و بسیاری از شخصیت‌های ارزشمند سیاسی و علمی ما را در همان سال‌های ابتدایی انقلاب به شهادت رساند و پس از اینکه از این کار نتیجه ندید به سراغ تحریم اقتصادی رفتند، به طوری که جیمی کارتر گفت ما ایران را محاصره اقتصادی می‌کنیم و حضرت امام (ره) نیز فرمودند اگر جیمی کارتر یک کار خوب کرده باشد، تحریم اقتصادی است.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) افزود: در مرحله بعدی آمریکا جنگ را به ما تحمیل کرد، جنگی که شرق و غرب پشت سر صدام ایستادند و حتی کشورهای اسلامی همجوار ما نیز همپای آمریکا مقابل ما ایستادند در شرایطی که سپاه ما هنوز شکل نگرفته بود و ارتش ما نیز بسیاری از هم پاشیده بود این جنگ به ما تحمیل شد.

وی بیان کرد: اگر ما می‌خواستیم نجنگیم باید زیر نظر دشمن رفته و در برابر صدام تسلیم می‌شدیم و خرمشهر و اروند به عراق می‌دادیم.

سردار عرب پور گفت: کشورهایی که امروز ادعای دوستی با ایران دارند اجازه ورود سیم خاردار را به کشور ما نمی‌دادند و معتقد بودند ممکن است ایران از این وسیله در جنگ و دفاع از خود استفاده کند همانطور که امروز می‌گویند سلاح هسته‌ای برای ایران استفاده دوگانه دارد.

وی با اشاره به اینکه همچنان دشمنی‌های آمریکا با ایران ادامه دارد، افزود: آنها می‌گویند زن‌ها در ایران آزاد نیستند و آیا در اروپا زن‌ها آزادند؟، آنها با کمال وقاحت تصویب کردند که زنان نمی‌توانند در دانشگاه و مراکز علمی با مقعنه باشند، آزادی همه موارد را شامل می‌شود.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) بیان کرد: آزادی از دید اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها آن چیزی است که یهودی و اسرائیل می‌گوید. آنها دائما می‌گویند اقلیت‌های مذهبی در ایران آزاد نیستد در حالی که در کشور ما اقلیت‌های مذهبی در مجلس شورای اسلامی نماینده دارند، آیا در کشور آنها نماینده اقلیت وجود دارد؟

وی تأکید کرد: آنها به چه حقی از سلاح‌های شیمیایی استفاده کردند و بر سر مردم بی گناه ریختند و تجربه کردند ولی دائما می‌گویند ایران سلاح شیمیایی دارد. ریشه دشمنی آمریکا، اسرائیل و اروپا با ما دائمی است و تمام شدنی نیست و با مذاکره نیز حل نخواهد شد.

عرب پور با بیان اینکه در دولت اصلاحات زمانی که در حال مذاکره بودند در بازدید از پایگاه هسته‌ای ما پرسیدند چرا شما رهبر و

رئیس جمهور دارید، چرا شما سپاه و ارتش را باهم دارید و در مسائل داخلی ما دخالت کردند، افزود: در آمریکا دو حزب وجود دارد و ظاهرا به هم ناسزا می‌گویند ولی در اصل صحنه گردان اصلی اسراییل است.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: آنها همواره با اسلام دشمنی داشتند به طوری که اسلامبول را به استامبول تغییر دادند. آنها گفتند ما غربی‌ها زمانی پیشرفت کردیم که دین را کنار گذاشتیم و شرق نیز باید این کار را انجام دهند و به حدی تبلیغ کردند که جدایی دین از سیاست در مقطعی بسیار مطرح شد.

وی با بیان اینکه در زمان شاه تمام مراکز فرهنگی دست بهایی‌ها بود افزود: آنها دنبال نابودی اسلام بودند و در واقع بهاییت در اهل سنت شکل گرفت چرا که علمای اهل سنت بیدار نبودند که با آنها درگیر شوند.

سردار عرب پور گفت : علی‌رغم میل باطنی غربی‌ها و خیانت‌های آنان انقلاب اسلامی روز به روز پیشرفت کرد به طوری که کارشناسان گفتند نصف جمعیت دنیا تا 20 سال آینده مسلمان خواهند شد.

وی ادامه داد: یکی از نقشه‌های دیگر آمریکا و اسرائیل در ایران که بازهم با شکست مواجه شد محاصره ایران بود، آنها ابتدا به افغانستان حمله کردند، سپس به عراق و صدامی که هشت سال خودشان حمایتش می‌کردند حمله ور شدند، خلیج فارس و لبنان را محاصره کردند و سرانجام داعش را در سوریه تشکیل دادند.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: سود مذاکره و برجام برای ما این بود که طرف حساب ما کیست؟، گرچه همواره رهبری آنها به عهد خود پایبند نیستد ولی عده‌ای همچنان به مذاکره دل بستند و باید بدانیم که آنها دشمن دائمی ما هستند و کوتاه نمی‌آیند و تنها با درس و دانشگاه و مدارج علمی بالا می‌توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستاد.

 

انتهای پیام/م

 

دشمنی‌های آمریکا با ایران همچنان ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار