توسعه سوادآموزی در گرو خواستن و تقویت باورمندی در افراد است

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: توسعه سوادآموزی در گرو خواستن، تقویت باورمندی و تجسم واقعی موفقیت ها در افراد است.

توسعه سوادآموزی در گرو خواستن و تقویت باورمندی در افراد استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پورداود، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان همدان در کارگاه آموزشی روانشناسی جذب سوادآموزان با بیان این‌ که نمونه بارز جذب در قرآن کریم سوره مبارکه حمد است گفت: در این سوره طی هفت مرحله پس از ذکر نام خداوند، بخشنده و مهربان بودن، حمد، باورمندی به مالک بودن، خلوص و ارادت مخلوق، اصل درخواست و جزئیات آن را از آستان احدیتش طلب می کنیم و بدین ترتیب با خالق خویش به نجوا به منظور استجابت می پردازیم.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی ها و روش های جذب سوادآموزان تصریح کرد: سه گام مهم خواستن، باورمندی و تجسم واقعی موفقیت ها در افراد باعث تلاش بیشتر در جهت توسعه سوادآموزی و مهارت های زندگی خواهد شد.

 محمد پورداود با بیان این که مخاطب شناسی، اطلاع از شرایط فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و محیطی در افزایش جذب و توان بالای مهارت ها موثر است، افزود: با تعامل دو سویه و سعه صدر می‌توان گام های مهمی در جذب سوادآموزان برداشت.

 گفتنی است این کارگاه با هدف آشنایی آموزش دهندگان با شیوه های نوین جذب و نحوه تعامل با سوادآموزان به منظور نگهداشت، ویژه آموزش‌دهندگان در آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ ش

توسعه سوادآموزی در گرو خواستن  افراد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.