جزئیات دریافت گذرنامه و ویزای اربعین طلاب در استان فارس اعلام شد.

اعلام دریافت گذرنامه و ویزای طلاب در فارس

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام والمسلمین فقیهی امین معاون امور طلاب حوزه علمیه فارس با اشاره به اعلام جزئیات دریافت گذرنامه و ویزای اربعین طلاب در استان گفت: طلابی که گذرنامه نداشته و یا اعتبار گذرنامه آن‌ها رو به اتمام است، در صورت داشتن معافیت تحصیلی، برای دریافت گذرنامه جدید باید درخواست خروج از کشور را به این معاونت ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه معاونت امور طلاب حوزه علمیه فارس در حال تسهیل فرایند خروج طلاب از کشور برای شرکت در مراسم اربعین است، افزود: طلاب خروج از کشور را به روز‌های آخر موکول نکنند و برای ثبت درخواست به مدارس علمیه محل تحصیل خود مراجعه کنند.

 معاون امور طلاب حوزه علمیه فارس ادامه داد: طبق هماهنگی با مسئول نظام وظیفه استان در رابطه با خروج طلاب از کشور در اربعین ۹۶ طلابی که پس از ثبت خروج از کشور، موفق به خروج از کشور نشده اند برای ابطال درخواست خود نیاز به مراجعه به نظام وظیفه استان را ندارند و تنها با ارسال اسکن گذرنامه خود به معاونت امور طلاب فارس، خروج از کشور مورد نظر باطل می‌شود.

معاون امور طلاب حوزه علمیه فارس تصریح کرد: خروج طلاب باید در ایام اربعین باشد که در این باره پس از ثبت درخواست و دریافت پیامک باید به پلیس +۱۰ مراجعه کنند و طلابی که کمتر از ۱۸ سال سن دارند، نمی‌توانند از طریق معاونت امور طلاب درخواست خروج خود را ثبت کنند و باید با سرپرست خود به پلیس +۱۰ مراجعه و از آن مسیر پیگیری لازم را انجام دهند.

فقیهی امین اضافه کرد: در حال حاضر ۳۰۰ نفر از طلاب استان در در مراسم اربعین اقدامات لازم را انجام داده و پیش بینی می‌شود از مدارس علمیه فارس یک هزار و ۱۰۰ نفر در این مراسم شرکت کنند.
انتهای پیام/ت

اعلام دریافت گذرنامه و ویزای اربعین طلاب فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار