چکیده مقالات مربیان کانون پرورش فکری گیلان به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: چکیده مقالات 2 مربی مسئول و مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در مرحله نخست جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزیده شده است.

وی افزود: چکیده مقالات "انتقال مفهوم خداشناسی از طریق قصه‌گویی ضرب‌المثل‌های فارسی" و "بررسی مهارت‌های اجتماعی گفت‌وگو براساس نظریه ذهن در کتاب قصه پسته و هفت برادر" از 2 مقاله گیلانی راه‌ یافته به مرحله دوم این جشنواره است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه ۱۸۲ چکیده مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بودف افزود: این جشنواره در 2 مرحله و بررسی چکیده مقالات مختلف ارسالی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

ضیایی اعلام کرد: دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی آثار را با موضوعات "استفاده از زبان وجودی در قصه‌گویی"، "قصه‌گویی و رشد مهارت‌های اجتماعی در کودکان و نوجوانان"، "قصه‌گویی و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان"، "کارکردهای روان‌شناختی قصه‌گویی در دنیای کودکان"، "قصه‌گویی در دنیای دیجیتال" و "چگونگی بازنویسی داستان‌های دینی برای قصه‌گویی" بررسی کرده است.

وی آخرین مهلت ارسال اصل مقاله به دبیرخانه این جشنواره را 20 آبان ماه اعلام و تصریح کرد: برگزیدگان پایان آذر ماه امسال معرفی شده و مقالات برگزیده همزمان با اجرای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوانش می ‌شود.

 

انتهای پیام/ع

 

راهیابی تولیدات کانون پرورش فکری گیلان به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.