مقالات کانون پرورش فکری گیلان در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

چکیده مقالات مربیان کانون پرورش فکری گیلان به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: چکیده مقالات 2 مربی مسئول و مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در مرحله نخست جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزیده شده است.

وی افزود: چکیده مقالات "انتقال مفهوم خداشناسی از طریق قصه‌گویی ضرب‌المثل‌های فارسی" و "بررسی مهارت‌های اجتماعی گفت‌وگو براساس نظریه ذهن در کتاب قصه پسته و هفت برادر" از 2 مقاله گیلانی راه‌ یافته به مرحله دوم این جشنواره است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه ۱۸۲ چکیده مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بودف افزود: این جشنواره در 2 مرحله و بررسی چکیده مقالات مختلف ارسالی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

ضیایی اعلام کرد: دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی آثار را با موضوعات "استفاده از زبان وجودی در قصه‌گویی"، "قصه‌گویی و رشد مهارت‌های اجتماعی در کودکان و نوجوانان"، "قصه‌گویی و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان"، "کارکردهای روان‌شناختی قصه‌گویی در دنیای کودکان"، "قصه‌گویی در دنیای دیجیتال" و "چگونگی بازنویسی داستان‌های دینی برای قصه‌گویی" بررسی کرده است.

وی آخرین مهلت ارسال اصل مقاله به دبیرخانه این جشنواره را 20 آبان ماه اعلام و تصریح کرد: برگزیدگان پایان آذر ماه امسال معرفی شده و مقالات برگزیده همزمان با اجرای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوانش می ‌شود.

 

انتهای پیام/ع

 

راهیابی تولیدات کانون پرورش فکری گیلان به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.