استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین سفر خود به کهگیلویه از طرح های عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  استاندار در سفر به شهرستان کهگیلویه با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر دهدشت با آرمانهای والای شهدا تجدید میثاق کرد.


بنا به این گزارش استاندار پس از جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه از طرح پتروشیمی دهدشت، کارخانه سیمان سپو و طرح آب رسانی به شهرهای دهدشت، چرام، سوق و لنده بازدید و از نزدیک روند اجرایی این طرح ها را بررسی کرد.


علی‌محمد احمدی هدف از سفر به شهرستان های استان را برنامه ریزی، نظارت و اطلاع از پیشرفت کاری طرح ها و مطالبات مردم اعلام کرد و گفت: شهرستان کهگیلویه ظرفیت‌های مطلوبی داشته و پروژه‌های مناسبی هم در این شهرستان آغاز شده که با توجه به محرومیت‌های این شهرستان قصد داریم از محل اعتبارات ارتقاء شاخص، ماده 180، اعتبارات ملی برای پروژه هایی که دارای ردیف ملی هستند و افزایش اعتبارات ردیف‌های استانی اجرای طرح های عمرانی را سرعت دهیم.


وی افزود: امروز در سفر به کهگیلویه بحث تامین اعتبار پتروشیمی و کارخانه سیمان دهدشت از طریق بانک عامل و دیگر مشکلات این طرح ها بررسی شد.


احمدی با بیان اینکه عملیات اجرای کارخانه سیمان سپوی دهدشت آغاز و به دنبال تامین فاینانس آن هستیم گفت: با پیگیری های لازم امیدوارم اقدامات مطلوبی برای تسریع در روند اجرایی طرح های استان انجام شود.


عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مسئولان شهرستانی گزارشی از مشکلات و روند اجرایی طرح های صنعتی و عمرانی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد ارائه داده شد.


وی به اهمیت احداث پتروشیمی و کارخانه سیمان شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: طرح احداث ساختمان‌های غیر صنعتی پتروشیمی دهدشت به مناقصه گذاشته شده و روز پنج شنبه 27 مهرماه بازگشایی پاکت های آن در دستور کار است و پیمانکار ساخت سوله ها را آغاز می کند.


وی با بیان اینکه بحث ساختمان های صنعتی و تامین منابع مالی پتروشیمی دهدشت هم در کنار آن در حال پیگیری است گفت: فردا جلسه ای با مسئولان هلدینگ خلیج فارس در خصوص روند ادامه عملیات اجرایی، برنامه زمانبندی و مشکلات پتروشیمی دهدشت برگزار می شود.

انتهای پیام/د

احداث پتروشیمی و کارخانه سیمان شهرستان کهگیلویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.