رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت:میزان تخلفات کشف شده در واحدها ی صنفی استان 26 درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام  این خبر گفت: در نیمه نخست سال جاری 17 هزار و 848 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در سطح استان صورت گرفته است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 15 هزار و 75 مورد بوده که حاکی از رشد 18 درصدی بازرسی های صورت گرفته بوده است.

 وی افزود: در این مدت 985 تخلف کشف شده که این میزان در 6 ماهه اول سال 95 ، 1340 مورد بوده است.

فغفوری تصریح کرد : خوشبختانه در این مدت علارغم افزایش میزان بازرسی ها ، شاهد کاهش 26 درصدی تخلفات در واحدهای صنفی استان بوده ایم.

وی با اشاره به میزان پرونده های متشکله یادآور شد : در 6 ماهه نخست سال جاری 871 مورد پرونده تخلف به ارزش بالغ بر 10 میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

این مقام مسئول در خصوص بیشترین زمینه تخلفات صورت گرفته گفت عمده تخلفات به ترتیب در زمینه عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، گرانفروشی ، عدم صدور صورتحساب ، نداشتن پروانه کسب ، کم فروشی و .... می باشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان ساخت : 736 مورد شکایت مردمی در 6 ماهه نخست سال جاری دریافت شده است که 602 مورد به صورت تلفنی ، 117 مورد حضوری و 17 مورد کتبی بوده است.

انتهای پیام/ن

افزایش ۱۸ درصدی بازرسی‌ها از واحد های صنفی استان زنجان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.