عضو جامعه مدرسین گفت: در هشتمین اجلاسیه کمیسیون‌های سه گانه با طرح مسائل کشوری، کلان و مسائل منطقه‌ای برگزار می‌شود.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات برگزاری هشتمین اجلاسیه منطقه‌ای تشکل متبوعش، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اصلی جامعه روحانیت همراهی و همدلی با بلاد اسلامی است و برای عملی کردن این هدف اجلاس‌های سراسری و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هشتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل از امروز در تبریز آغاز می‌شود.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تاکنون ۱۰ اجلاس سراسری برگزار شده که عمده آن‌ها در قم بوده است، گفت: طرح مباحثی که به روحانیت و حوزه مربوط شود و دغدغه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و آسیب‌های اجتماعی هر منطقه از موضوعات این اجلاس‌ها بوده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری درباره جلسه کمیسیون‌های سه‌گانه این اجلاسیه، اضافه کرد: کمیسیون‌های سه گانه حوزه و روحانیت، فرهنگی، تبلیغی و سیاسی و اجتماعی امروز با طرح مسائل کشوری، کلان و مسائل منطقه‌ای به تناسب نیازهای این سه استان برگزار می‌شود تا افزون بر گره گشایی در مشکلات مردم، باعث تقویت بنیه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، تبلیغی، حوزه و روحانیت در آن مناطق شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار