مهمترین لایه‌های تحقق راهبردی آمایش سرزمینی هلال احمر مازندران در حوزه پایگاه‌های امدادونجات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: یکی از مهمترین لایه‌های تحقق استراتژی آمایش سرزمینی این نهاد در حوزه امداد ونجات، پایگاه‌ها است.

وی افزود: براساس برنامه منحصربفردی که فعلا فقط دراستان مازندران در دست اجرا است قصد داریم خدمات قابل ارائه ازسوی این پایگاه‌ها را در اندازه یک شعبه کوچک ارتقاء دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: آمایش سرزمینی ما در هلال احمر استان بر مبنای استراتژی هوشمندانه‌ای طرح ریزی شده است که درآینده نزدیک شاهد تحقق کامل آن خواهیم بود.

اکبری افزود: در این برنامه پایگاه‌های حوزه امداد ونجات، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های دیگر نظیر داوطلبان و جوانان گسترش خواهند داد.

وی گفت: هدف ما از این طرح، خروج پایگاه‌های امدادونجات از رویکرد تک بعدی است که در حال حاضر فقط معطوف به خدمات امدادونجات است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با اشاره به اینکه مازندران در برخی مواقع از سال باید به ۲۰ میلیون جمعیت ورودی از سایر نقاط کشور خدمات ارائه کند، افزود:مازندران معین استان‌های تهران، سمنان، گیلان و گلستان نیز است که همین امر بر حساسیت ما در ارتقای آمادگی و به روز رسانی مهارت‌ها می‌افزاید.

اکبری افزود: اجرای برنامه راه اندازی ۱۳۱ خانه هلال در مراکز دهستان‌ها که تاکنون ۵۰ درصد آن محقق شد، بخشی از راهبرد ما در تبدیل شدن به یک قطب مهم در کشوراست که با تمام توان دراین راستا حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/آ

آمایش سرزمینی هلال احمر مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار