تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری بین سازمان صداوسیما، وزارت راه و شهرسازی و سازمان میراث فرهنگی در حوزه بافت ناکارآمد شهری منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه در بافت فرسودهبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه سه جانبه سازمان صداو سیما، وزارت راه و شهرسازی و سازمان میراث فرهنگی گفت: این تفاهم نامه در راستای  اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در ستاد ملی بازآفرینی شهری که سال گذشته برگزار شده بود، مصوبه ای برای توجه به فرهنگ و ترویج ارتقای کیفیت زندگی به تصویب رسیده بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در همین خصوص تفاهم نامه مشترکی میان شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، وزارت راه و شهرسازی، سازمان صدا و  سیما و میراث فرهنگی مبادله شد تا کیفیت زندگی درمناطق بازآفرینی شهری افزایش یابد.

عشایری تصریح کرد: بعد از گذشت 8 جلسه، جلسه ای مجدد با سازمان صدا و سیما برگزار شد و به تدوین و تولید برنامه های شهری در محلات فرسوده تاکید شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته 1400 برنامه مربوط به حاشیه نشینی و بازآفرینی شهری بر روی آنتن رفته است، گفت: در 5 سال گذشته حدود 6 هزار و 700 ساعت برنامه جهت ارتقای فرهنگ شهری در حوزه بافت های فرسوده پخش شده است.

سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تاکید کرد: کارگروه مشترکی بین همکاران در ادارات کل راه و شهرسازی استان و صداو سیمای استان ها برگزار شود تا مدت زمان پخش برنامه ها در حوزه بافت های فرسوده افزایش یابد.

انتهای پیام/

بافت فرسوده از قاب سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
شهرک علی ابن ابی طالب و شهرک ولی عصر و خیابان رودکی اراک جزو بافت فرسوده شهری هستند و نیازمند وام برای نوسازی خانه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۶
اعطام وام نوسازی بافت های فرسوده شهری به مهندسان مجری بیکار نظام مهندسی ساختمان
آخرین اخبار