نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتصال به شبکه ریلی و تصویب منطقه آزاد از مطالبات مردم بوشهر است.

اتصال به شبکه ریلی و تصویب منطقه آزاد از مطالبات مردم بوشهر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدباقر سعادت پیش از ظهر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار بوشهر با تبریک اعلام حقانیت ایران به جهان و انزوای بیش از پیش آمریکا، اظهار داشت: امیدواریم شاهد پیروزی بیش از پیش حاصل تدبیر و شکست محصول تندروی در جهان باشیم. برای انتصاب سالاری و تبادار بعنوان استانداران بوشهری استان‌های گیلان و فارس از رئیس جمهور تشکر می‌کنیم.

سعادت با تشکر از فعالیت‌های سالاری در چهارسال گذشته بعنوان استاندار بوشهر بیان کرد: سالاری در شرایطی مسئولیت استانداری بوشهر را برعهده گرفت که کشور دچار بحران اقتصادی تحریم‌ها و مشکلات عدیده بوده است.

نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری صمیمانه همه مردم استان و مدیران داشتند سالاری توانست کارنامه قابل قبولی را بر جای بگذارد.

وی با عنوان اینکه به عنوان نماینده مردم هیچ‌گاه حمایت بدون مطالبه نداشته‌ام، خاطر نشان کرد: توجه به اشتغال جوانان، تمرکز به رونق در امر گردشگری، کمک به مشارکت بیشتر بخش خصوصی، اتصال راه آهن بوشهر، تحقق منطقه آزاد بوشهر و رفع مشکل کمبود آب از جمله مطالبات به حق مردم استان بوشهر است که امیدواریم استاندار جدید در تحقق این مطالبات تلاش کند.

انتهای پیام /پ

اتصال به شبکه ریلی و تصویب منطقه آزاد از مطالبات مردم بوشهر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.