گام بلند فیسبوک برای جذب یک میلیارد نفر در واقعیت مجازی

مدیر عامل فیس بوک گفته است تلاش میکند در آینده نزدیک یک میلیارد کاربر را جذب واقعیت مجازی کند.

گام بلند فیسبوک برای جذب یک میلیارد نفر در واقعیت مجازیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک در کنفرانس Oculus VR گفته است که می خواهد با برنامه ای جدید یک میلیارد نفر را به واقعیت مجازی جذب کند، برای همین موضوع وی هوگو بررا را که شش ماه پیش به فیسبوک پیوست را مامور این پروژه کرده است.

موسسه تحقیقاتی Canalys در آخرین آمار خود آورده است که در سال گذشته میلادی دو میلیون هدست واقعیت مجازی به بازار عرضه شد که سهم هدست های فیسبوک به 400 هزار مورد رسید، از این رو زاکربرگ هدف جذب کاربر به واقعیت مجازی را انحصار در این حوزه اعلام کرده است.

هدست واقعیت مجازی فیسبوک با نام Oculus Go با قیمت 199 دلار معادل 796 تومان در سال 2018 میلادی به بازار عرضه خواهد شد، این هدست سبک یکی از تلاش های چندگانه فیسبوک برای رشد کسب و کار در VR است.

هوگو بررا در حال حاضر برای جذب مشتری با شرکت های سیسکو و آئودی کار می کند و آنها را تشویق کرده تا از هدست های فیسبوک در محل کار خود استفاده کنند، او انتظار دارد این تبلیغ عمومی به افزایش کاربران واقعیت مجازی فیسبوک کمک کند.

انتهای پیام/

بلند پروازی فیسبوک برای جذب کاربر واقعیت مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار