سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت:برخی از بازیکنان آینده‌سازان که در فصل قبل با من به عنوان سرمربی تیم کار می‌کردند، به تیم سپاهان پیوسته‌ و به من اعتماد کرده‌اند؛ همچنین چند بازیکن از جوانان به تیم‌ ما اضافه خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه شهبازی  اظهار کرد: در فصل جاری مسابقات با تیم فوتبال بانوان سپاهان به مدت یک فصل قرارداد بسته‌ و می‌خواهم با این باشگاه همکاری داشته باشم.

وی افزود: برخی از بازیکنان آینده‌سازان که در فصل قبل با من به عنوان سرمربی تیم کار می‌کردند، به تیم سپاهان پیوسته‌ و به من اعتماد کرده‌اند؛ همچنین چند بازیکن از جوانان به تیم‌ ما اضافه خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در مورد استفاده از بازیکنان غیربومی تصریح کرد: با توجه به اینکه 70 درصد از بچه‌های سال گذشته به سپاهان آمده‌اند، برای جبران کمبود در برخی خطوط به سراغ بازیکنان غیربومی هم می‌رویم و برای جذب آن‌ها برنامه داریم.

وی در ادامه عنوان کرد: انتظار قهرمانی در فصل اول درست نیست و باشگاه هم چنین انتظاری از ما ندارد ولی باید در خور اسم سپاهان ظاهر شویم.

شهبازی خاطرنشان کرد: فوتبال ورزشی است که زمان می‌برد تا بازیکن آن‌ را درک کند؛ اصفهان ظرفیت بالایی دارد اما اینکه به اندازه سه تیم لیگ برتری بخواهیم از بازیکنان بومی استفاده کنیم، درست نیست.

وی بیان داشت: هفته اول به دلیل اینکه همه چیز بسیار سریع رخ داد، مسابقه ما در صفائیه برگزار می‌شود اما مسؤولان باشگاه به قول دادند که در ادامه مسابقات در اصفهان برگزار شود و در مورد ورزشگاه نیز تا کنون صحبتی صورت نگرفته است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان ادامه داد: برای تمرین نیز از مجموعه خود باشگاه در باغ فردوس که چندین زمین تمرینی دارد، استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد همکاری با زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال آقایان سپاهان گفت: او یک انسان با شخصیت است و از آن‌ جایی که از تابستان امسال با تیم جوانان صنعت فولاد همکاری داشتم با او آشنا شدم؛ به من اجازه داد که تمرینات تیم بزرگسالان را در همان زمان ببینم که بسیار از این تصمیم خوشحال شدم و حتما در ادامه اگر مشکلی داشتم از همکاری و راهنمایی او استفاده خواهم کرد.

شهبازی در مورد حواشی باشگاه آینده‌سازان نیز مطرح کرد: دورادور شاهد یکسری صحبت‌ها بودم، اما موحدی مدیرعامل و صاحب باشگاه بود و من تنها یک مربی بودم؛ اتفاقاتی که رخ می‌داد دورادور به گوش من می‌رسید اما من به عنوان یک سرمربی کاری نمی‌توانستم انجام دهم.

وی افزود: نمی‌توانم موحدی و باشگاه را قضاوت کنم اما به هر حال او هم برای این تیم زحمت کشیده و از حامیان فوتبال بانوان بوده است و برای این تیم در فصل جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در مورد مطالباتش از باشگاه آینده‌سازان اظهار کرد: فصل قبل قراردادی با این تیم نداشتم.

 

انتهای پیام/م

 

70 درصد از بازیکنان آینده‌سازان به سپاهان پیوستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار