پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست اما امکان جبران شکست سنگین برابر الهلال وجود دارد.

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره بازی برگشت پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار کرد: پرسپولیس در بازی رفت شکست سنگینی مقابل الهلال متحمل شد و جبران این شکست در بازی برگشت سخت است. البته فوتبال  قابل پیش بینی نیست و  این امکان وجود دارد که پرسپولیس این بازی به نفع خود به پایان برساند.


او ادامه داد:در تاریخچه بازی های پرسپولیس جبران شکست های سنگین وجود دارد و اگر بازیکنان پرسپولیس با تمام قوا برابر الهلال ظاهر شوند امکان برد پرگل برابر تیم عربستانی وجود دارد.


شاهرودی بیان کرد: پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان توانست در 20 دقیقه اول بازی 3 گل به حریف اهوازی خود بزند. پیروزی پرگل برابر استقلال خوزستان باعث افزایش روحیه بازیکنان پرسپولیس شده است و آنها برای کسب پیروزی به مصاف الهلال می روند.

علیپور جایگزین مناسبی برای طارمی است 


پیشکسوت پرسپولیس درباره نبود طارمی در این بازی گفت: طارمی گلزن اول تیم پرسپولیس است که غیبت این مهاجم به تیم آسیب میزند اما علیپور می تواند جای خالی طارمی را پر کند. به هر حال فوتبال ورزش گروهی است و دست برانکو برای چیدن نفرات خود برابر الهلال باز است و جایگزین های خوبی در نبود طارمی وجود دارند.

باشگاه پرسپولیس باید با متخلفان برخورد کند


او درباره خوشگذرانی برخی از بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی با الهلال عربستان گفت: زمانی که من، دایی، کریمی و چند بازیکن دیگر لژیونر شدیم، مسئولان رفت و آمد ما را چک می کردند تا مرتکب اشتباهی نشویم. اگر مسئولان متوجه می شدند که ما کار خلافی مرتکب شدیم در آن صورت ما را جریمه می کردند. باشگاه پرسپولیس هم باید این کار را انجام بدهند و با متخلفان برخورد کنند.


پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات میناوند مبنی بر وجود خائن در باشگاه بیان کرد: طرح چنین مسائلی درست نیست چرا که اگر خائنی در باشگاه وجود داشت باید یک سال پیش اسم خائن را اعلام می کردند تا از محرومیت باشگاه جلوگیری می شد. به نظرم وکیل طارمی مقصر اصلی محرومیت این بازیکن است که مفاد قانونی فسخ قرارداد یک طرفه آشنا نبوده است.


شاهرودی درباره اینکه هدایتی یک میلیارد برای فسخ قرارداد طارمی به باشگاه ریز اسپور ترکیه داده است، بیان کرد: اقدام هدایتی جالب نبوده است که به جای پرداخت پول به باشگاه آن را به طارمی داده است و معلوم نیست این پول صرف چه کاری شده است.


پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس بتواند در عمان شگفتی خلق کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
تیم مزخرفی شده با این بازیکنان بی اخلاقی که وقتی پولشون را نمیگیرن شکایت میکنن وقتی میگیرن خرج بی اخلاقیهاشون میکنن
باید تنبیهشون کنن و جریمه نقدی بشند
آخرین اخبار