نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد پروازهای فرودگاه جیرفت به ۳ پرواز در هفته طبق روال گذشته برمی گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،یحیی کمالی پور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته شرکت هواپیمایی ماهان طی ابلاغیه ای پروازهای فرودگاه جیرفت را از سه پرواز در هفته به یک پرواز(سه شنبه) کاهش داد.

وی افزود: مسئله کاهش تعداد پروازها بلافاصله در دستور پیگیری قرار گرفت و با مسئولان شرکت هواپیمایی ماهان رایزنی شد.طبق پیگیری های به عمل آمده ،تعداد پروازهای فرودگاه جیرفت همانند قبل، سه پرواز در هفته انجام می شود.

کمالی پور تصریح کرد: فرودگاه جیرفت جمعیت یک میلیون نفری و هفت شهرستان جنوب استان کرمان را تحت پوشش قرار می دهد که از اهمیت بسیار زیادی برای این منطقه برخوردارست.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه جیرفت یکی از نیازهای ضروری منطقه جنوب کرمان است که در دستور کار می باشد.

وی در ادامه افزود: سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته و توافق با شرکت هواپیمایی ماهان علاوه بر حفظ 2 پرواز روزهای دوشنبه و پنجشنبه ،پرواز در روز های سه شنبه نیز به لیست فرودگاه اضاف شد.

کمالی پور گفت: امید است روز به روز شاهد رونق هرچه بیشتر پروازها در فرودگاه جیرفت باشیم تا این فرودگاه با توجه به ظرفیت منطقه به جایگاه واقعی خود در زمنیه توسعه پروازی برسد.

وی تصریح کرد: توسعه فرودگاه جیرفت فقط به منظور جابجایی مسافر نبوده بلکه این فرودگاه زیرساخت مناسبی برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی است.


انتهای پیام/ی

پروازهای فرودگاه جیرفت مانند روال قبل خواهند بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
چرا دروغ میگی
جمعیت جنوب کرمان بیشتر از 700000 هزار نفر نیست