روستای داش‌دیبی گرمی با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر آن به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم امامی فرماندار گرمی امروز در جلسه بررسی ایجاد منطقه گردشگری در روستای داش‌دیبی، اظهار کرد: چشم‌اندازهای طبیعی در این منطقه در صورت بالفعل شدن می‌تواند زمینه‌ساز تحول این شهرستان در حوزه بوم گردی گردشگری باشد.

وی به قابلیت‌های بی‌نظیر گرمی در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: وجود کوهستان‌های مختلف، چشمه‌های متعدد، جنگل‌های مختلف و وجود گونه‌های مختلف گیاهان داروئی از ظرفیت‌های روستای داش‌دیبی است که باید بااستفاده از توان رسانه‌ها معرفی شایسته‌ای کرد.

رئیس شورای اداری گرمی مغان بیان کرد: دستگا‌ه‌های دولتی شهرستان موظف هستند با تمام توان نسبت به تامین امکانات این منطقه اقدام کنند تا با یک حرکت جمعی شاهد تحول حوزه گردشگری شهرستان گرمی باشیم.

فرماندار گرمی از ایجاد جاده سلامت از روستای داش‌دیبی بخش مرکزی تا روستای اوماسلان بخش موران خبر داد و گفت: با کمترین هزینه می‌توان بهترین خروجی از این منطقه را برداشته و توسعه گردشگری با ایجاد زیرساخت‌های اساسی برداشت.

امامی افزود: ایجاد بازارچه‌های فصلی عرضه محصولات تولید منطقه‌ای و اماکن اقامتی گردشگران در دستور کار قرار داشته و زیرساخت‌های لازم نیز در این زمینه به صورت مقدماتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت‌ریزی راه این روستا آغاز شده است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا شروع فصل گردشگری جدید این محل باید آماده حضور مسافران و علاقه‌مندان باشد.

 

انتهای پیام/ع

وجود گونه‌های مختلف گیاهان داروئی در روستای داش دیبی گرمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.