مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سفرکارت ملی ایران گفت: می‌توانیم تا تعداد دو هزار نفر در سال سهمیه سفر از بازنشستگان استان را در نظر بگیریم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛امیرعدنان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سفرکارت ملی ایرانسپهری شامگاه یکشنبه در اولین همایش توسعه گردشگری و ترویج سفرهای زیارتی، سیاحتی بازنشستگان استان کردستان که در محل هتل جهانگردی سنندج برگزار شد، گفت: شرکت ایرانگردی و جهانگردی از قبل انقلاب با نام جلب سیاحان مشغول فعالیت بوده و هدفش ایجاد واحدهای اقامتی در شهرهای مختلف ایران است.

 سپهری افزود: شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در سراسر کشور بیش از ۶۰ واحد اقامتی و رستورانی و ۱۵۰۰ اتاق فعال دارد که گسترده‌ترین و از لحاظ تعداد بزرگترین مجموعه هتل کشور محسوب می‌شود.

 وی بیان کرد: شرکت سفرکارت ملی در سال ۸۸ بنا به تصمیم دولت، در راستای خدمات‌رسانی به کارکنان دولت راه‌اندازی شد که در مرحله اول به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی  موفق به اجرا نشد.

 مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سفرکارت ملی ایران، گفت: با حمایت مدیر صندوق بازنشستگان کشوری استان کردستان، می‌توانیم تا تعداد دو هزار نفر در سال سهمیه سفر از بازنشستگان استان را در نظر بگیریم.

سپهری به فعالیت‌های سفرکارت ملی اشاره کرد و افزود: خدمت به بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است در حال بازنگری کلی است که امیدواریم خدمات نوین و با کیفیت‌تری به آنها ارائه دهیم.

انتهای پیام/ د م

خدمت به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.