رئیس جبهه اصلاح‌طلبان گفت: دولتمردان در مقابل جریان کاسب کار در آمریکا با قاطعیت برخورد کنند و پاسخ‌های منطقی دهند.

سخنان ترامپ انعکاس روابط اقتصادی آمریکا با آل‌سعود استمجید محتشمی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موضع‌گیری شایسته از سوی مسئولان ایران در مقابل عهدشکنی های آمریکا در برجام گفت: دولتمردان باید در مقابل جریان کاسب کار در آمریکا با قاطعیت برخورد کنند و به عربده‌کشی‌های ترامپ پاسخ‌های منطقی دهند.

وی گفت: سخنان و اقدامات ترامپ نشان از ذات آمریکا دارد که یک جریان استکباری و تروریست‌پرور در سطح دنیاست.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان بیان کرد: اظهارات ترامپ در مقابل خانم هیلاری کلینتون در مقطع انتخابات سند محکمی است که اثبات می‌کند دولت اوباما چه نقش ویژه‌ای در حمایت و پرورش گروه‌های تروریستی داشته است.

وی تصریح کرد: با استناد به سخنان ترامپ در مناظرات انتخاباتی می‌توان گفت هیئت دولت آمریکا یک باشگاه سیاسی است که دولت اوباما را به عنوان مؤسسین اصلی داعش اعلام کرده است. سازمان‌های تروریستی دنیا نظیر داعش و القاعده زاییده حمایت‌های مالی آمریکا هستند.

دبیرکل حزب آزادی با تأکید بر اینکه ترامپ یک فرد کاسبی است که هرجا کسب و کار را پررونق ببیند به آن سمت روانه خواهد شد، اظهار کرد: سخنان ترامپ انعکاس روابط اقتصادی آمریکا با آل‌سعود است که 380 میلیارد دلار قرارداد نظامی بین ترامپ و آل‌سعود برای احیای صنعت اسلحه‌سازی در آمریکا بسته شد اما به نظر می‌رسد با سخنان اخیر خانم موگرینی دولت‌های اروپایی، به ویژه فرانسه و آلمان درصدد هستند تا وارد بازی ترامپ نشوند.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان درباره استفاده ترامپ از واژه جعلی خلیج‌ ع- ر- ب- ی به جای خلیج فارس گفت: خلیج فارس نام چندین هزار ساله این خلیج ایرانی است ولی دولت ترامپ درصدد است تا با به کارگیری این لفظ جعلی سبب دلخوشی آل‌سعود شود.

انتهای پیام/

 

واکنش ایران به عهدشکنی های آمریکا در برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار