نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت : عزت ایران با سخنان ترامپ در رابطه با سپاه و برنامه هسته ای تضعیف نمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت : مواضع اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران بار دیگر دشمنی این غده سرطانی را نسبت به جمهوری اسلامی نشان داد.

 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود : همبستگی و اتحاد قابل وصفی بعد از سخنرانی ترامپ درکشور به وجود آمد و در آینده ای نزدیک هم ترامپ و هم پیمانانش در منطقه جواب گستاخی هایشان را دریافت می کنند.

 

وی با بیان این که ملت رشید ایران در چهار سال گذشته همواره با اطاعت از منویات رهبر انقلاب، توطئه های آمریکای ملعون را خنثی کرده است، تصریح کرد: استکبار جهانی درصدد تفرقه افکنی بین مردم و مسوولان نظام جمهوری اسلامی است.

 

حسن بیگی اظهار داشت : با وجود تایید برنامه های هسته ای ایران از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی اما آمریکای ملعون ، پایبندی ایران به برجام را تایید نکرده است.

 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش های مجاهدانه ای را برای عزت و سربلندی ایران در 40 سال گذشته انجام داده است و اهانت به این نهاد ارزشی، توهین به ملت شریف کشورمان است.

 

وی تصریح کرد : تغییر نام خلیج فارس از توطئه های آشکار سعودی-آمریکایی است و ملت ایران همچنین رویکردهای خصمانه ای به هیچ عنوان بر نمی تابد.

 

انتهای پیام / ذ


استکبار جهانی درصدد تفرقه افکنی بین مردم و مسوولان نظام جمهوری اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.