نایب رئیس گردشگری اتاق بازرگانی بیرجند گفت: اقامتگاه های بوم گردی،ذائقه ی امروز جهان است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ کاشانی،نایب رئیس گردشگری اتاق بازرگانی بیرجند گفت: با توجه به اینکه امروزه ذائقه جهانی به سمت اقامتگاه‌های بوم گردی حرکت می‌کند این مکان‌ها می‌توانند نقش مؤثری در توسعه گردشگری استان داشته باشند.

وی بر ضرورت افزایش کیفیت خدمات رسانی در اقامتگاه‌های بوم گردی خراسان جنوبی تاکید کرد و افزود: مدیران باید از اقامتگاه‌های بوم گردی در کویر کرمان و یزد بازدید کنند تا با نحوه خدمات رسانی بیشتر آشنا شوند.

نایب رئیس گردشگری اتاق بازرگانی بیرجند گفت: امروزه به جای اقامت در هتل‌های چند ستاره ذائقه توریسم به سمت زندگی در کنار روستاییان هدایت می شود و این امر فرصت طلایی برای استان های فاقد هتل چند ستاره مانند خراسان جنوبی شد که از وجود روستاهای بکر و منحصر به فردی برای اقامتگاه بوم گردی بهره‌مند هستند.

کاشانی افزود: در این راستا اقامتگاه‌ها باید شرایطی داشته باشند که محتوای زندگی روستایی را به گردشگر نشان دهند و امکانات اولیه اعم از سرویس بهداشتی، محل صرف غذاهای بومی و محلی و غیره را داشته باشند.

وی به راهکارهای توسعه و معرفی مراکز بوم گردی به کشورهای دیگر اشاره کرد و افزود: پیشنهاد ما به اقامتگاه‌های بوم گردی این است که حتما وب سایت معرفی چند زبانه اینترنتی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، عربی و چینی همراه با عکس‌های زیبا از اقامتگاه و جاذبه‌های اطراف آن را فراهم کنند و در اختیار مردم قرار دهند.

کاشانی گفت: ارتباط الکترونیکی اقامتگاه ها با آژانس های گردشگری سایر کشور ها و فراهم کردن سیستم رزرواسیون آنلاین اینترنتی دو زبانه از دیگر راهکار های دیگر توسعه و معرفی مراکز بوم گردی به کشورهای دیگر است.
 
منبع:تسنیم 

انتهای پیام/ب
 

معرفی اقامتگاه هی بوم گردی خراسان جنوبی به سایر کشور ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.