استاندار جدید آذربایجان غربی در اولین روز کاری خود عصر یکشنبه از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی عصر امروز پس از بازدید از دریاچه ارومیه، از روند اجرای طرح مبارزه مکانیکی و بیولوژیکی با کانون‌های تولید گرد و غبار و ریزگرد‌های نمکی در منطقه سپورغان ارومیه بازدید کرد.

منطقه سپورغان یکی از کانون های تولید گرد و غبار و ریزگرد‌های نمکی در حاشیه دریاچه ارومیه بوده است که منابع طبیعی تلاش کرده با ایجاد ھلالی ھای آبگیر و انجام عملیات تثبیت شن‌های روان و شوره زار‌های پیرامون دریاچه با روش بیولوژیک و کاشت گونه‌های بومی شورپسند، مانع از تولید و پخش ریزگرد‌ها در شهر‌ها و سکونتگاه‌های انسانی پیرامون دریاچه شود.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی همچنین با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استانی، از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه بازدید کرد.

در این دیدار مسئولین ذیربط، گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات انجام گرفته در راستای احیای دریاچه ارومیه را به استاندار آذربایجان غربی ارائه کردند.

همچنین شهریاری در جمع پرسنل کادر و وظیفه پلیس راه میانگذر ارومیه- تبریز حضور یافت و ضمن گفتگو در خصوص مسائل و مشکلات این پلیس راه، به آنان خدا قوت گفت.

انتهای پیام/م

استاندار آذربایجان غربی ازکانون گردوغبار دریاچه ارومیه بازدید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.