رضا درویش گفت: پورقاز از سایپا به AFC شکایت کند و در نظر داریم به زودی مطالبات این بازیکن را پرداخت کنیم.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره احتمال شکایت عزت الله پورقاز از باشگاه سایپا به AFC اظهار کرد: با توجه به خصوصیات اخلاقی پورقاز بعید می دانم او برای دریافت مطالباتش از سایپا قصد شکایت به AFC را داشته باشد اما در حال حاضر هم مشکلی وجود ندارد و به زودی مبلغ قرارداد او و همچنین بازیکنانی مانند سیامک کوروشی را پرداخت می کنیم. پورقاز پسر خوبی است و شک نکنید چنین کاری انجام نمی دهد.

او ادامه داد: تمام بازیکنانی که برای سایپا زحمت کشیده اند باید به حق و حقوقشان برسند و این باشگاه جایی نیست که زحمات بازیکنان در آن فراموش شود. به هر حال به زودی جلسه ای با پورقاز برگزار می کنیم و برای پرداخت مطالبات او به تفاهم می رسیم. روابط خوبی با تمام بازیکنان قبلی و فعلی سایپا داریم و آنها همانند فرزندانمان هستند.

درویش درمورد تداوم نتایج ضعیف سایپا در هفته نهم لیگ برتر مقابل سپیدرود بیان کرد: بازی خوبی مقابل سپیدرود انجام دادیم و درحالی که دست کم باید با چهار تا پنج گل اختلاف این تیم را شکست می دادیم، به تساوی رسیدیم. البته جذابیت فوتبال به همین مسائل است.

او درباره پارگی رباط صلیبی ایوب کلانتری در دیدار سایپا و سپیدرود گفت: ایوب جزء بازیکنان زحمتکش تیم ماست که متاسفانه در بازی با سپیدرود دچار پارگی رباط صلیبی شد و به همین دلیل باید مدت ها از میدان دور بماند. با توجه به بازی خشن تیم سپیدرود، 10  بازیکن ما در آن دیدار آسیب دیدند و شانس آوردیم که آسیب دیدگی آنها برخلاف کلانتری جدی نیست.

درویش درمورد حمایت باشگاه سایپا از ایوب کلانتری در دوران آسیب دیدگی او تصریح کرد: هر بازیکن و مربی ای که با ما قرارداد دارد، از حمایت کامل باشگاه سایپا برخوردار است و شک نکنید به شکلی مراحل درمان کلانتری را زیر نظر می گیریم که او به جزء رفع آسیب دیدگی به موضوع دیگری فکر نکند. حتی با بازیکنانی که پس از مصدومیت از تیم ما جدا شدند هم تعأمل خوبی داشتیم و اجازه ندادیم آن ها دچار دردسر شوند.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره تقابل این تیم با فولاد خوزستان در هفته دهم لیگ برتر(جام خلیج فارس) گفت: با وجود آسیب دیدگی برخی بازیکنانمان و محرومیت مهدی ترابی برای شکست دادن فولاد به اهواز می رویم. امیدوارم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و با خیال راحت آماده دیدار با پرسپولیس شویم.

انتهای پیام/

واکنش مدیرعامل سایپا به احتمال شکایت پورقاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار