مدیر کانون پتنت ایران و معاون بین‌الملل شرکت WTOIP چین در راستای گسترش همکاری‌های بین‌المللی تفاهم‌نامه‌ امضا کردند.

به گزارش حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ پس از بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با دستاورد‌های کشورمان در حوزه‌ی فناوری نانو، ضمن تشکر از این دعوت بیان کرد: مؤسسه‌ی WTOIP با عقد این قرارداد کانون پتنت ایران و ستاد فناوری نانو را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شریک‌های تجاری در حوزه‌ی تجاری‌سازی انتخاب کرده است.

امسال ایران هم به‌عنوان یکی از پیشتازان فناوری نانو در جهان در جمع کشور‌های شرکت‌کننده در این مسابقه حضور خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم توانمندی‌های ایران را به شبکه‌ی سه میلیون نفری از اعضای WTOIP معرفی نماییم. هدف این مسابقه فقط رقابت میان شرکت‌کنندگان آن نیست، بلکه هدف اصلی جذب سرمایه‌گذار و تجاری‌سازی آن در چین است.


مدیر کانون پتنت ایران نیز گفت: حضور ایران با طرح‌های نوآورانه در راستای تجاری‌سازی و درآمدزایی در این رویداد گامی بزرگ است. همچنین از طرف دولت چین و شرکت WTOIP محیطی نمایشگاهی در این رویداد برای ارائه‌ی توانمندی‌های طرح‌های ایرانی مهیا شده است.

ضیغمی همچنین افزود: در حاشیه این مسابقه، نشستی با حضور ۱۰ هزار فناور، نوآور و سرمایه‌گذار از سراسر دنیا در شهر شنزن در جنوب شرقی چین برگزار می‌شود که فرصتی مناسب برای ارتباط‌سازی بین‌المللی و تجاری‌سازی طرح و ایده‌های فناوران کشورمان خواهد بود. این مسابقه در چهار روز با حضور کشور‌های مختلفی نظیر انگلیس، امریکا، روسیه، کره جنوبی، آلمان در دسامبر ۲۰۱۷ در شهر شنزن برگزار می‌شود.

کانون پتنت ایران به نمایندگی از شرکت WTOIP در ایران، در حدود ۳۰ طرح برگزیده را به این شرکت معرفی کرده است که از میان آ‌ن‌ها تنها ۵ طرح برای رقابت نهایی راهی شنزن چین خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نمایشگاه و آشنایی با دستاورد‌های حوزه‌ی فناوری نانو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار