مدیران تیم سیاه جامگان تصمیم گرفتند برای فرار از پرداخت مبلغ قرارداد میثاقیان او را به عنوان مدیر فنی تیمشان منصوب کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعضای هیئت مدیره پس از نتایج ضعیف این تیم در 3 هفته اخیر لیگ برتر، اکبر میثاقیان را از سرمربیگری این تیم برکنار و علیرضا مرزبان را جایگزین او کنند.

پس از این انتخاب مرزبان تصمیم گرفت غلامرضا عنایتی، پیشکسوت فوتبال مشهد و آقای گل تمام ادوار تاریخ لیگ برتر را به عنوان دستیارش انتخاب کند و قرار است 2 مربی دیگر هم در کادرفنی سیاه جامگان فعالیت کنند.

همچنین ظهر امروز(یک شنبه) جلسه اعضای هیئت مدیره این باشگاه با حضور تمام اعضا برگزار شد و در این نشست قرار شد اکبر میثاقیان در ادامه فصل به عنوان مدیرفنی مشکی پوشان مشهدی انتخاب شود.

بدون شک انتخاب میثاقیان می تواند ترفند تازه مدیران باشگاه سیاه جامگان برای فرار از پرداخت مبلغ قرارداد او باشد چرا که بعید به نظر می رسد سرمربی سابق مشهدی ها حاضر شود به عنوان مدیرفنی در این تیم فعالیت کند. از طرفی همان گونه که مشخص است مدیران باشگاه بدون جلب نظر میثاقیان نام او را به عنوان مدیر فنی تیمشان مطرح کرده اند و او که سابقه سال ها سرمربیگری در سطح اول فوتبال ایران را دارد به هیچ وجه حاضر نیست در این سمت کار کند.

به هر حال باید دید هدف مسئولان باشگاه سیاه جامگان برای انتخاب میثاقیان به عنوان مدیرفنی تیمشان چیست؟

انتهای پیام/

اقدامات باشگاه سیاه جامگان برای فرار از پرداخت مبلغ میثاقیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار