شهردار عسلویه گفت: شهرداری عسلویه تشییع جنازه و تدفین شده و تنها اسکلت آن باقی مانده است.

فقط اسکلتی از شهرداری عسلویه باقی مانده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خداکرم عباس زاده صبح یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهر عسلویه بر لزوم مشورت با مردم و معتمدین و درمیان گذاشتن مشکلات شهرداری برای پیشرفت و رفع موانع شهر تاکید کرد.

شهردار عسلویه با اشاره به اینکه درآمد شهرداری نباید تنها متکی به عوارض گرفتن از مردم باشد تصریح کرد: شهرداری و شهردار موفق کسی است که بتواند درآمد پایدار داشته باشد و از راه‌های مختلف کسب درآمد کرده و در این زمینه برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.

عباس‌زاده با بیان اینکه شهرداری عسلویه تشییع جنازه و تدفین شده وتن‌ها اسکلت آن باقی مانده است گفت: ٣٨ میلیارد بدهی ثبت شده و دو میلیارد بدهی ثبت نشده روی دوش مجموعه شورا و شهرداری عسلویه باقی مانده است که باعث شده بسیاری از پروژه‌ها به کندی پیش برود.

وی ضمن گلایه از حضور کم مردم در جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهر افزود: شورا و شهرداری عسلویه برای پیشرفت نیازمند مشارکت بیشتر مردم، معتمدین، دانشجویان و فرهیختگان شهر عسلویه است تا بتواند برای پیشرفت و به سرانجام رساندن اهداف خود، از نظرات و رهنمود‌های ایشان استفاده کند.

نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهر عسلویه با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی و معتمدین شهر در محل سالن جلسات شهرداری عسلویه برگزار شد.

انتهای پیام /پ

فقط اسکلتی از شهرداری عسلویه باقی مانده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.