هفتمین سمینار سلامت زنان در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کامران باقری لنکرانی رئیس مرکز تحقیقات سیاست‌گزاری سلامت استان فارس با اشاره به برگزاری هفتمین سمینار سلامت زنان با موضوع سلامت باروری در شیراز گفت: ۴۷۴ مقاله برای شرکت در این سمینار به دبیرخانه ارسال شده که ۲۷۹ مقاله پذیرش شده و ۳۲ مقاله در قالب سخنرانی ت. بوسیله سخنرانان داخلی و خارجی ارائه می‌شود.

لنکرانی تصریح کرد: شرکت  شاغلان گروه علوم پزشکی در سمینار سلامت زنان امتیاز بازآموزی دارد و علاقه مندان می‌توانند به شکل حضوری در نخستین روز سمینار، ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه سلامت زنان تاثیری عمیق و فراگیر در سلامت جامعه داشته افزود: این سمینار با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران و به شکل بین‌المللی برگزار می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات سیاست‌گزاری سلامت استان فارس با اشاره به همکاری سازمان مبارزه با ایدز ملل متحد با این سمینار تصریح کرد: بررسی سلامت باروری و سلامت جنسی و موضوعاتی در ارتباط با طلاق، طلاق عاطفی، عفونت‌های جنسی، مسائل جمعیتی، وضعیت باروری و سقط جنین در این سمینار به شکل علمی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است، سمینار سلامت زنان روز‌های ۲۶ و ۲۷ مهرماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ت

برگزاری هفتمین سمینار سلامت زنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.