نائب رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: ائتلاف اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان اکنون نه ایجابی و نه فردی معنایی ندارد.

ائتلاف در حال حاضر نه ایجابی و نه فردی معنایی نداردحجت‌الاسلام سید عبدالله موسوی‌لاری نائب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان اظهار کرد: ائتلاف‌ها همیشه در مقاطعی برای انجام فعالیت‌هایی صورت می‌گیرد. اما تا به آن مقطع نرسد و شرایط لازم فراهم نشود، نمی‌توان گفت ائتلافی صورت می‌گیرد و یا خیر.

وی افزود: بحث ائتلاف در حال حاضر نه ایجابی و نه فردی معنایی ندارد، چرا که هنوز فضای سیاسی خاصی شکل نگرفته تا با ائتلاف موافقت کنیم.

موسوی‌لاری تصریح کرد: لذا متناسب با شرایط پیش‌رو درباره شکل‌گیری ائتلاف تصمیم خواهیم گرفت و اکنون نمی‌توان در این‌باره تصمیم‌گیری کرد.

نائب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بیان کرد: اگر ائتلافی در جهت مصالح ملی باشد، حتما با این امر موافقت خواهم کرد و در نقطه مقابل اگر تشکیل یک ائتلاف جهت‌گیری مشخصی نداشته باشد، طبیعتا مخالفت خود را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ائتلاف‌هایی که صورت می‌گیرد باید دو ویژگی داشته باشد از جمله آنکه هر جریانی هویت خود را حفظ کند و در آن منفعت عام و مصلحت عمومی وجود داشته باشد؛ لذا اگر این دو ویژگی در یک ائتلاف وجود داشته باشد، به طور حتم با آن موافقت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

شرایط ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدالگرایان

ضرورت ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدالگرایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار