۲۵ هزار نفر از دانش‌آموزان فارس به سرزمین‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه ۲۵ هزار نفر از دانش‌آموزان فارس به سرزمین‌های راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: استان فارس چه از نظر حجم اعزام و چه از نظر محتوا و کیفیت اردوهای راهیان نور یکی از استان‌های برتر در سطح کشور است.

سردار غیاثی با بیان اینکه سپاه فجر پیش نیازهای لازم برای استفاده حداکثری دانش‌آموزان از راهیان نور را فراهم کرده است، افزود: اعزام‌های دانش‌آموزی و دانشجویی به راهیان نور با نظم خاصی صورت می‌پذیرد و خادمان شهدا، روحانیون و راویان مطرح دفاع مقدس در این سفر معنوی دانش‌آموزان را همراهی می‌کنند.

وی بیان کرد: آشنایی دانش‌آموزان با نقش درخشان و تاثیرگذار رزمندگان و شهدای استان فارس در دفاع مقدس یکی از محورهای مهم برگزاری اردوهای راهیان نور است.

سردار غیاثی با بیان اینکه امسال همراه هر کاروان راهیان نور فارس یک نفر همیار ایمنی نیز حضور دارد، گفت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای حفظ سلامت دانش‌آموزان در این سفر معنوی از طرف معاونت ایمنی و اقدامات تامینی سپاه فجر صورت گرفته است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان فارس به راهیان نور از هفته جاری آغاز می‌شود، تصریح کرد: در این سفر معنوی دانش آموزان از مناطق عملیاتی همچون شلمچه، علقمه، هویزه، طلائیه، خرمشهر و دیگر یادمان ها و مناطق عملیاتی بازدید می کنند.
انتهای پیام/ر

اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار