یک زن از اهالی روستای شیوند در آب دریاچه کارون ۳ غرق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الله خسروی، بخشدار دهدز با اشاره به غرق شدن یک زن از اهالی روستای شیوند در آب دریاچه سد کارون ۳ گفت: این اتفاق 3 روز پیش به وقوع پیوست و در پی آن تاکنون جست و جوها برای پیدا کردن جسد ادامه دارد.

وی بیان داشت: هنوز علت اصلی حادثه مشخص نیست، ولی بنابر گزارشات اعلام شده وی برای جمع‌آوری هیزم در کنار دریاچه بوده و به دلیل لیز خوردن به درون آب سقوط کرده است.

خسروی اظهار کرد: با اعلام این خبر تیم‌های امدادی از جمله نیروهای اورژانس بخش دهدز، هلال‌احمر، دهیاران، شوراهای روستا و همچنین مردم منطقه برای یافتن جسد دست به کار شدند.

بخشدار دهدز اذعان داشت: در کنار افراد ذکر شده تیم‌های غواصی سازمان آب و برق استان و نیروی دریایی سپاه از ماهشهر به منطقه اعزام شده و کار جست‌و‌جو را آغاز کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: اقدامات برای یافتن جسد از زمان وقوع حادثه آغاز ولی به دلیل سرمای آب، عمق زیاد آن و تاریکی هوا جست‌و‌جوها به نتیجه نرسیده است.

حجت الله خسروی اظهار داشت: با توجه به تاریک شدن عمق دریاچه در هنگام کاهش نور انجام عملیات در بعدازظهر با مشکل مواجه شد، ولی اقدامات با طور جدی تا پیدا شدن جسد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

غرق شدن زن روستایی در دریاچه کارون 3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Alireza Taherzadeh
۱۳:۴۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
صبح ساعت ۸ که رسیدیم به ما گفتن یک کوهنورد سقوط کرده تازه داشتن اورژانس میفرستادن اما بعدش محلی های شیوند گفتن یک زن آشنا خودکشی کرده. برگشتن ما همراه با تیم غواصی بودیم پیداش نکرده بودن. همه ی محلی ها میگفتن خودکشیه.