کارگاه آموزش مهارت های پیش از ازدواج با حضور جوانان در شرف ازدواج به همت اداره بهزیستی شهرستان لنده برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده با اشاره به آسیب های ناشی ازعدم آگاهی در خصوص مسائل ازدواج جوانان گفت: یکی از مهم ترین چالش هایی که پیش روی جوانان عدم آگاهی از مسائل عاطفی، اجتماعی، فرهنگی و موارد مربوط به ازدواج است.

نورعلی کاظمی افزود: به منظور فراهم کردن زمینه شناخت بهتر جوانان از مبحث ازدواج با همکاری یکی از موسسات بخش خصوصی کارگاه دو روزه آموزش، مهارت ها و مشاوره پیش از ازدواج در سالن کنفراس شبکه بهداشت شهرستان لنده برگزارشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: معرفی مهارت های پیش از ازدواج، باورهای درست و نادرست در مورد ازدواج، ملاک¬ انتخاب همسر، دوره نامزدی و اهداف آن، اشتباهات عمده در هنگام انتخاب همسر، توجه به ویژگی های قابل تغییر و غیرقابل تغییر افراد، اهمیت نشان دادن خود واقعی، کنترل روابط عاطفی و سایر مسائل اجتماعی و فرهنگی دخیل در امر ازدواج از مهم ترین مباحثی است که در این کارگاه آموزش داده شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آموزش نوجوانان و جوانان با آموزش های پیش از ازدواج، کسب مهارت های زندگی قبل، حین و بعد از ازدواج است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی بیش از 170 وظیفه در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی، معلولیت ها، پیشگیری از معلولیت ها و سایر حوزه ها بر عهده دارد که برگزاری این کارگاه نیز از همین موارد است.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.