مدیر تحقیقات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان از تدریس واحد درسی «دفاع مقدس» در 84 واحد دانشگاهی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن بهرامی  اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ وزارت‌خانه‌های علوم و بهداشت به تمامی دانشگاه‌های سراسر کشور، واحد درسی «دفاع مقدس» به عنوان درس اختیاری از سال 1387 در کلیه دانشگاه‌ها تدریس شد.

وی افزود: واحد درسی «دفاع مقدس» در 84 واحد از 174 واحد دانشگاهی در استان اصفهان تدریس می‌شود و دانشجویان دختر و پسر در تمامی دانشگاه‌ها اعم از دولتی، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، غیر انتفاعی، فنی‌وحرفه‌ای می‌توانند به صورت اختیاری این واحد درسی را انتخاب کنند.

مدیر تحقیقات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: در حال حاضر استان اصفهان رتبه نخست تعداد دانشجویان این واحد درسی در کشور را به خود اختصاص داده است؛ در هر ترم بالغ بر 10 هزار دانشجو واحد درسی «دفاع مقدس» در استان اصفهان را می‌گذرانند و 120 نفر از اساتید برجسته با تحصیلات دانشگاهی این درس را به آنان تدریس می‌کنند.

گفتنی است کتاب «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس نوشته هادی مرادپیری و مجتبی شربتی منبع اصلی این درس دانشگاهی است.

 

انتهای پیام/م 

 

تدریس واحد درسی دفاع مقدس در دانشگاه استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.