پورابراهیمی:

تنها راه مقابله با تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی است‌

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:تجربه برجام تجربه خوبی شد که بدانیم تنها راه مقابله با تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی و بهره‌برداری از توان داخلی است‌.

تنها راه مقابله با تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی است‌به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبر سیما با اشاره به سخنان سخیف و بی ادبانه شب گذشته ترامپ، اظهار کرد : ما در حال حاضر با شرایط ویژه ای مواجه هستیم.

وی افزود: تجربه برجام تجربه خوبی شد که بدانیم تنها راه مقابله با تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی و بهره برداری از توان داخلی است‌.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید استراتژی لازم برای مقابله با تحریم‌ها را داشته باشیم، گفت: دولت باید برنامه‌های میان مدت و بلند مدت را در این حوزه ارائه کند.

پورابراهیمی تاکید کرد: جمهوری اسلامی توانسته سناریوهای لازم را برای مقابله با تحریم ها پیش بینی کند و ما به راحتی می توانیم از شرایطی که آمریکا به وجود آورده با اقتدار عبور کنیم.

وی با اشاره به نقش مردم در موفقیت‌های اقتصادی آتی ایران، افزود: یکی از مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی، مردم هستند و تا زمانی که مردم در عرصه اقتصادی حضور دارند، موفقیت در دسترس است.

پور ابراهیمی یادآور شد: اگر ما و دولت اجازه ندهیم مردم به میدان بیایند؛ نمی توانیم موفق شویم و باید اطلاع رسانی لازم در ساز و کار مصرف کالا توسط دولت ارائه شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت: امیدواریم با حضور مردم در اقتصاد کشور و کاهش سهم دولت در اقتصاد، شاهد توفیق در این عرصه باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار