رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی از تیم جدید مدیریتی استان خواست تا مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان‌های مختلف را فراهم سازند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، همایون هاشمی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: ساختار حساس استانی و نیز ظرفیت‌های موجود باید در تیم مدیریتی جدید مورد توجه قرار گیرد.

وی، افزود: انتخاب استاندار جدید با تعامل مجمع نمایندگان استان و دولت رقم خورده و امیدواریم شاهد ادامه این تعاملات در عرصه‌های مختلف باشیم.

نماینده مردم میاندوآب، شاهیندژ و تکاب در مجلس، عنوان کرد: «شهریاری» به‌عنوان استاندار جدید در گذشته خود اتفاقات خوبی برای کشور رقم زده‌اند و امید داریم که این تلاش‌ها در آذربایجان‌غربی نیز ادامه داشته و شاهد تغییرات محسوس در مدیریت استان باشیم.

هاشمی، در خصوص وضعیت نامطلوب دریاچه ارومیه، اذعان داشت: وضعیت اکوسیستمی دریاچه نگران کننده است و این نگرانی تنها منطقه‌ای نیست بلکه ملی است. بنابراین باید نهایت تلاش برای رسیدن به نتیجه مشخص و امیدوارکننده در خصوص دریاچه ارومیه انجام شود.

وی، مباحث قومیتی را جزو حواشی غیرمهم دانست و گفت: در برابر تجاوز دشمنان تمام مردم استان با هر زبان و نژادی ایستادگی کرده‌اند و امیدواریم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ع

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی از استاندار جدید خواست مسیر توسعه استان را هموارتر کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.