استاندار کرمانشاه گفت:سخنان دکتر روحانی در پاسخ به اظهارات رییس جمهور آمریکا به خوبی عمق وحدت ملی و ولایتمداری دولت را نشان داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست معاونان، مشاوران و مدیران ستادی استانداری ضمن تشکر از زحمات اسد الله رازانی در دوران ریاستش بر کرسی استانداری کرمانشاه گفت:
سخنان دکتر روحانی در پاسخ به اظهارات رییس جمهور آمریکا به خوبی عمق وحدت ملی و ولایتمداری دولت را نشان داد.
دولت آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده، نیست، و‌اطمینان داشته باشید از این به بعد هم نخواهد بود. چرا که ثابت کرده است در به دست آوردن منافع نامشروع خود نه تنها اخلاق مدار نیست بلکه دست به تحریف تاریخ و جغرافیا هم می زند.
در ادامه بازوند به یکپارچگی ملت ایران در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: نظام ما پشتوانه مردمی بسیار عظیمی دارد که در شرایط مختلف و خاص همچون انتخابات و راهپیمایی‌ها این سرمایه اجتماعی، خود را به خوبی نشان می دهد و نیرو‌هایی قدرتمندی از جمله سپاه پاسداران از این سرمایه اجتماعی حفاظت می کنند.
ناراحتی آمریکا و عصبانیت ترامپ از این است که نمی‌تواند مثل گذشته علیه ایران اجماع جهانی راه بیندازد و دنیا را به دوران قبل از برجام برگرداند.
وی همچنین درخصوص مسائل استان گفت: بررسی‌های لازم را در وجوه مختلف انجام داده ام و کماکان در حال بررسی هستم. جمعبندی کلی این است که شاخص‌ها به ما می گوید که مجالی برای فرصت سوزی نداریم.

انتهای پیام/پ

 

نشست معاونان، مشاوران و مدیران ستادی در کرمانشاه

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.