نایب رئیس هیات کونگ فو سیستان و بلوچستان گفت: کونگ فوکاران بانوی این استان در رقابت‌های کشوری موفق به کسب سه مدال نقره و سه برنز شدند.

کسب مدال رنگارنگ توسط کونگ فوکاران بانوی استان در رقابت‌های کشوری به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  آناهیتا شعار نایب رئیس هیات کونگ فو سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رقابت‌های کونگ فو سبک «توآ» بانوان کشور ۱۹ تا ۲۱ مهر در مشهد برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌های کشوری ۱۶ ورزشکار بانوی سیستان و بلوچستان در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان شرکت کردند.

شعار ادامه داد: در پایان در رده سنی نونهالان سارینا اصغری موفق به کسب مدال نقره و سحر سرحدی مدال برنز و در رده سنی نوجوانان سحرحسینی مدال برنز و ساجده پیوست مدال برنز و در رده سنی جوانان فاطمه اسد زاده مدال نقره و ریحانه سالاری مدال نقره را کسب کرد.

نایب رئیس هیات کونگ فو سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک افزون بر ۲۰۰ ورزشکار این استان در رشته وزشی کونگ فو مشغول فعالیت هستند.

بیش از ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.


انتهای پیام /ع

موفقیت کونگ فوکاران بانوی سیستان و بلوچستان در رقابت های کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار