نماینده سابق مجلس گفت: اظهارات ترامپ نشان دهنده ناتوانی یک فرد سیاستمدار است و اینگونه رفتار‌ها به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

محمد اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اظهارات ترامپ و اعلام موضوع خود نسبت به ایران اسلامی اظهار داشت: ترامپ هنوز هم در عالم جنگ‌های شمال و جنوب آمریکا قرار دارد که وحشیانه به یکدیگر حمله می‌کردند و با قلدری بومی‌های آنجا را قتل عام می‌کردند و می خواهد با آن تفکر سیاست‌های خارجی‌اش را دنبال کند.

 نماینده سابق مجلس ادامه داد: متاسفانه ترامپ خود را پایبند به تعهداتی که آمریکا داده نمی‌داند و همانند یک آدم نادان صحبت می‌کند و خیال می‌کند که دنیا باید تابع آن‌ها باشد.

 کوثری با تاکید بر اینکه رفتار‌های ترامپ نشان دهنده ناتوانی آمریکایی‌هاست افزود:  ترامپ با جنجال به دنبال منحرف کردن افکار عمومی است.

وی اضافه کرد: ترامپ از یک طرف موضوع هسته‌ای و از طرفی بحث خلیج فارس را مطرح می‌کند. این رفتار‌های متناقض نشان دهنده بی کفایتی ترامپ است چرا که در نقشه‌های بین المللی خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده است.

 کوثری پیرامون صحبت‌های بی ادبانه ترامپ گفت: این گونه حرف زدن نشان دهنده ناتوانی یک فرد سیاستمدار بوده که مسائل را مطرح می‌کند و اینگونه رفتار‌ها به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

 وی درباره واکنش ایران اسلامی نسبت به صحبت‌های ترامپ بیان داشت: همانطور که امام (ره) و مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکایی‌ها بدعهدند و نمی‌شود روی صحبت‌های آن‌ها حساب کرد. ما باید اقتصادمان را بر مبنای اقتصاد مقاومتی دنبال کنیم و پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و وحدت و انسجام را تقویت کنیم.

 انتهای پیام/

 صحبت های ترامپ علیه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار