استاندار ایلام از عموم دستگاه های اجرایی استان خواست تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود را از تولیدات داخلی خریداری کنند.

دستگاه های اجرایی تجهیزات خود را از تولیدات داخلی خریداری کنند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی امروز در جلسه اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بیان کرد: هم اکنون تولیدکنندگان داخلی در بسیاری از محصولات توانایی رقابت با کالاهای مشابه خارجی را دارند ضمن اینکه برخی اقلام نیز توسط تولیدکنندگان داخل استان تولید می شود.

وی اظهارکرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ریاست محترم جمهوری در صورتیکه کالای ساخت داخل وجود داشته باشد ، هیچپکدام از دستگاه ها حق خرید کالاهای مشابه خارجی را ندارند چراکه این موضوع بزرگترین ضربه را به تولیدکنندگان داخلی وارد و موجب یاس و ناامیدی آنان می شود.

استاندار ایلام از سازمان برنامه و بودجه استان خواست نسبت به این موضوع با حساسیت ویژه نگان و با دستگاه های خاطی برخورد کند.

سلیمانی ادامه داد: امسال اعتبارات بسیار خوبی برای توسعه رویکرد اقتصاد مقاومتی به استان تخصیص یافته و ۱۷ میلیارد تومان یارانه تسهیلات، ۲۶۰ میلیارد تومان منابع اقتصاد مقاومتی در اختیار دستگاه هاست که باید به بهترین شکل ممکن از این منابع استفاده شود.

وی با اشاره به اختصاص ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های جدید در استان از دستگاه ها خواست طرح هایی که از نظر کارشناسی و اهلیت ویژگی های لازم را داشته باشند را معرفی تا از این تسهیلات استفاده کنند.

استاندار ایلام همچنین از عموم بانک های عاکمل استان خواست حداکثر همکاری را با مجریان طرح ها داشته و فرآیند رسیدگی به پرونده ها را تسهیل کنند.

انتهای پیام/ د

خرید دستگاه های اجرایی از تولیدات داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.