رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۰ هزار زائر از استان خراسان شمالی در همایش بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ محمد صفری رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی گفت : بیش از ۱۰ هزار زائر از استان خراسان شمالی در موسم اربعین حسینی به کشور عراق اعزام می‌شوند و پشتیبانی این زائران با موکب‌های استان است.

وی افزود: موکب شهدای خراسان شمالی با ظرفیت 5 هزار نفر در مرز مهران روبه‌روی ایست و بازرسی بهرام آباد برای خدمت‌رسانی به زائران استان تعیین شده و پشتیبانی این موکب بر عهده شهرهای شیروان، فاروج و راز و جرگلان است.

مسئول کمیته جذب، اسکان و تغذیه ستاد اربعین خراسان شمالی گفت: موکب اصحاب خراسانی نیز چون سال گذشته در شهر کربلا برای حضور زائران خراسان شمالی است که این موکب با ظرفیت 4 هزار نفر توسط شهرستان بجنورد، اسفراین، گرمه و جاجرم پشتیبانی می‌شود. محل این موکب مانند سال گذشته در خیابان حر است.

صفری گفت: موکب جدیدی بنام قمر بنی‌هاشم‌(ع) نیز با همت مانه و سملقان٬ امسال در کربلای معلا در خدمت زائران است این موکب با ظرفیت هزار نفر، واقع در خیابان حر است در تمامی موکب‌های استان، خدمت رسانی در قالب اسکان و تغذیه است و ادارات کل مجموعه خراسان شمالی نیز با انجام امور تخصصی در موکب‌ها، در خدمت زائران هستند.

انتهای پیام/آ

شرکت زائران خراسان شمالی در همایش بزرگ اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.