دكتر علی‌ عسكری رئیس رسانه ملی، هدف از سفر خود به سوریه را ارتقای همكاری‌‌ رسانه‌ای در جهت صلح و آرامش اعلام كرد.

ارتقای همكاری رسانه‌ای با سوریه در جهت صلح و آرامشبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دكتر علی‌عسكری رئیس رسانه ملی كه به سوریه سفر كرده است، هدف از این سفر را گفت‌وگو با همكاران رسانه‌ای در سوریه و ارتقای همكاری های رسانه‌ای در جهت صلح و آرامش اعلام كرد.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: رسانه‌ها در جهت صلح و آرامش و پیشرفت كشورها بسیار موثرند و ما می‌توانیم پیش‌قراولان صلح و آرامش در سوریه باشیم و امیدواریم در گفت‌وگو با دوستان در سوریه، زمینه‌های همكاری فرهنگی و رسانه‌ای ارتقا یابد.

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه نیز ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس رسانه ملی و گرامیداشت یاد شهید خزایی و قدردانی از تلاش‌های مشترک رسانه‌ای گفت: سفر دكتر علی عسكری با هدف همكاری مشترک میان ما و صدا و سیمای جمهوری اسلامی صورت گرفته است. از آنجا كه در آستانه پیروزی كامل بر داعش قرار داریم و در محور مقاومت هم مسیر هستیم، برای محافظت از پیروزی‌های به دست آمده نیازمند تعامل بیشتر خواهیم بود.

وزیر اطلاع رسانی سوریه همچنین افزود: همكاری‌های ما باید در زمینه فلسطین و ایستادن در برابر تبلیغات صهیونیستی نیز افزایش یابد.

 

انتهای پیام/

 

بیشتر بخوانید:

 

نشست هيئت كارشناسی رسانه ملی و وزارت اطلاع رسانی سوريه برگزار شد

یک استودیوی تلویزیونی در حرم حضرت زینب (س) تأسيس می‌شود/ همكاری‌های مشترك رسانه‌ای ايران و سوريه

رئیس رسانه ملی در خط مقدم جبهه مقاومت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار