رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: جشنواره زاینده‌رود تا پایان سال 96 علی‌رغم برگزاری آن در شهر اصفهان، 6 مرتبه دیگر در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید‌رضا غزنوی  در خصوص جشنواره ورزشی زاینده‌رود اظهار داشت: با توجه به وجود پتانسیل‌های بسیار خوب در شهرستان‌های اصفهان و این‌که امکانات خوبی در شهرستان‌ها وجود دارد، تصمیم گرفتیم که این جشنواره در شهرستان‌های نیز برگزار شود.

وی افزود: با تیم زیر 16 سال شهرستان نجف‌آباد در سافت بال کشور شرکت کردیم و به مقام سوم رسیدم و هم‌چنین در برخی شهرستان‌ها زمین چمن مناسب برای 4 ورزش چمنی موجود است؛ به همین دلیل تصمیم برگزاری جشنواره زاینده‌رود در شهرستان‌ها اتخاذ شد.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تصریح کرد: جشنواره زاینده‌رود تا پایان سال 96 علی‌رغم برگزاری آن در شهر اصفهان 6 مرتبه دیگر در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود و در حال انتخاب شهرستان‌ها هستیم.

غزنوی در پایان گفت: شهرستان‌های مورد نظر باید ویژگی‌های خاص مورد نیاز را داشته باشند و پس از انتخاب آن‌ها با کمک همه کمیته‌های ورزشی و پشتیبانی آن‌ها جشنواره ورزشی زاینده‌رود در همه رشته‌های ورزشی به غیر از موج‌سواری برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره ورزشی زاینده‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار