تمهیدات لازم برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس زائران اربعین حسینی در استان سمنان فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت : به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی و همچنین جلوگیری ازاتلاف وقت و کاهش مراجعه مسافرین، زائرین اربعین حسینی که قصد دارند از طریق زمینی و با اتوبوس به کربلا سفر کنند، می توانند به راحتی نسبت به خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اقدام کنند.

 

وی افزود: این امر بر اساس اقدامات و هماهنگی های انجام شده کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین و کمیته اعزام با کارگزاران دفاتر خدماتی و صنوف حمل و نقل جاده ای در راستای ارتقای خدمات به مسافران صورت گرفته است.

 

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان تصریح کرد: به منظور برنامه ریزی بهینه برای ارائه خدمات به زائران توصیه می شود تا با توجه به فرصت باقیمانده از هم اکنون نسبت به برنامه ریزی و مدیریت سفر خود اقدام کنند.

 

طحان تصریح کرد: زائران با خرید بلیط اتوبوس به روش اینترنتی در قالب شبه کاروانی می توانند از تخفیفات ویژه لحاظ شده بهره مند شوند.

 

وی با اشاره با اینکه تمامی صنوف حمل و نقل جاده ای مسافر استان سمنان با حداکثر توان آماده ارائه خدمات به زائرین حرم مطهر امام حسین (ع) هستند افزود: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از استان به مناطق مرزی اعزام شدند.


انتهای پیام / ه


اعزام 100 دستگاه اتوبوس از استان سمنان به مناطق مرزی در سال 95

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار