نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: مشکلات کمبود اعتبار و مباحث پدافند غیر عامل سد حوضیان الیگودرز برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص مشکلات سد حوضیان گفت: طی جلساتی که با وزیر وقت نیرو و معاونت‌های این وزارتخانه‌با حضور کارشناسان استان و شهرستان داشته ایم مشکلات سد حوضیان اعم از کمبود اعتبار و مباحث پدافند غیر عامل این طرح مورد بررسی قرار گرفته است و این مشکلات برطرف خواهد شد.

نماینده مردم الیگودرز با اشاره به وجود نگرانی‌ها در خصوص عدم رعایت پدافند غیر عامل در سد حوضیان گفت: با این حال لازم است جلسه‌ای تخصصی با حضور کارشناسان شهرستان برگزار شود که این جلسه هفته آینده در محل سد حوضیان برپا خواهد شد.

وی با رد مباحثی نظیر نگاه متفاوت به طرح های شهرستان گفت: افتتاح سد وضیان‌ زود هنگام بود، اما دلیلی بر اینکه نگاه‌های سیاسی موجب شود مشکلات این طرح مورد پیگیری قرار نگیردنمی باشد و بی شک ما بجز منافع مردم و شهرستان هیچ نگاهی نداریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه همچنین به جبران خسارت‌های طرح قمرود اشاره نمود و افزود: چندین جلسه با حضور معاون وزیر نیرو و کارشناسان شهرستانی و استانی برگزار شده و نتایج مثبتی نیز در پی داشته است.

خدا بخشی با اشاره به اقدامات صورت گرفته و همچنین خواسته‌ها و نیز سوالات مردم از عملکرد‌ها گفت: هفته آینده نشست مطبوعاتی و خبری با اصحاب رسانه شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

مشکل کمبود اعتبار سد حوضیان الیگودرز برطرف می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.