معاون استاندار و فرماندار بروجرد گفت: برای کاهش بروز حوادث رانندگی در مسیر کمربندی بروجرد این محور باید ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی کورانی فرمعاون استاندار و فرماندار بروجرد افزود: محور کمربندی بروجرد یکی از محور‌های پرخطر بوده و برغم اینکه اقداماتی در سال‌های اخیر برای ساماندهی آن صورت گرفته، ولی امسال در این محور ۱۶ مورد واژگونی خودرو رخ داده که منجر به فوت ۶ تن از همشهریان شده است.

به گفته وی این محور در مجموع ۱۲ کیلومتر بوده که چهار کیلومتر آن در حوزه راهداری و هشت کیلومتر مابقی در حوزه شهرداری بروجرد بوده و انتظار می‌رود هرگونه اقدام لازم برای ساماندهی این محور با هدف کاهش تصادفات و جلوگیری از خسارت‌های مالی و جانی صورت گیرد.

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: باید با تقسیم کار بین شهرداری و راهداری در محور کمربندی بروجرد و انجام کار کارشناسی شده نسبت به نصب دوربین‌های ثبت تخلفات، تابلو‌های راهنمایی و رانندگی و رفع نقاط حادثه خیز با هدف کاهش آمار تصادف اقدام شود.

کورانی فر با اشاره به تردد خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین از محور کمربندی بروجرد تصریح کرد:با توجه به اینکه این محور به همت شهرداری چهار بانده و تعریض شده، اما برای رفع برخی از نواقص موجود در این محور باید ایمن‌سازی شود.

انتهای پیام/م

کمربندی بروجرد باید ساماندهی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.