وفایی عنوان کرد؛

تقویت مهارت های اجتماعی و ارتباطی دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر

معاون فرهنگی دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی و جلسات پرسش و پاسخ در این دانشگاه بسیار بوده و همین مسئله سبب آموزش مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی در بین دانشجویان می‌شود.

 تقویت مهارت های اجتماعی و ارتباطی در دانشگاه خواجه نصیرفریدون و‌فایی معاون فرهنگی دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در دانشگاه خواجه نصیر اقدامات خوبی در زمینه انجمن‌های علمی،‌کانون فرهنگی، تشکل‌های سیاسی و نشریات دانشجویی انجام می‌شود و تمامی سعی این مرکز آموزشی در این است که دانشجویان علاوه بر مباحث آموزشی در ابعاد فرهنگی و اجتماعی ارتقا پیدا کنند.

وی بیان کرد: دانشجویان باید علاوه بر مباحث علمی مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی را به خوبی فرا بگیرند و پس از فارغ‌التحصیلی در جامعه بتوانند با دیگران ارتباط برقرار کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی عنوان کرد: این معاونت کار فرهنگ‌سازی دانشجویان و ارتقای مهارت ارتباطی دانشجویان را بر عهده دارد و در این راستا برنامه‌ریزی‌های خوبی اندیشیده شده است که کرسی‌های آزاد اندیشی یکی از همین برنامه ها محسوب می‌شود.

و‌فایی تاکید کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی طی سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده و آیین‌نامه آن نیز به وسیله معاونت فرهنگی وقت وزارت علوم به همه دانشگاه‌های کشور از جمله این مرکز آموزشی ابلاغ شده است.

وی گفت: خوشبختانه اشتیاق دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر نسبت به کرسی‌های آزاد اندیشی و جلسات پرسش و پاسخ زیاد بوده و همین مسئله سبب آموزش مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی در بین آنها می‌شود تا پس از فارغ‌التحصیلی بتوانند در جامعه موثر بوده و به اهداف خودشان برسند.

وی بیان کرد: به طور کلی بودجه فرهنگی در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به مقدار نیاز بوده ولی بودجه در حالت کلی کم است و هیچ افزایشی نسبت به سال گذشته نداشته است.

معاون فرهنگی دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی یادآور شد: اگر طرحی در شورای فرهنگی به تصویب برسد و با مشکل بودجه روبرو شود اعتبار آن به وسیله خیرین تامین می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار