وزیر راه و شهرسازی گفت: با قراردادی که با شرکت توزین بسته‌شده است تعداد 65 باسکول توزین در حال حرکت در کشور نصب و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس آخوندی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح اولین باسکول توزین در حال حرکت کشور در اردستان اظهار کرد: رشد بسیار زیاد تردد موضوع مدیریت الکترونیک در جاده‌ها را هر روز مهم‌تر جلوه می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر حدود یک هزار و 300 دوربین در سطح کشور در حال فعالیت است که تا سال آینده می‌خواهیم این تعداد را به 2 هزار و 300 عدد برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع در بحث جاده‌ها کنترل تردد ماشین‌های غیرقانونی و قاچاق است که با نصب اولین سامانه باسکول توزین در حال حرکت در کشور از تردد ماشین‌هایی قاچاق و با بار اضافه کنترل شده و اعمال قانون می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع باسکول توزین در حال حرکت یکی از دغدغه‌های مهم ما بود که با نصب این سیستم در جاده‌ها و اعمال قانون برای کامیون‌های متخلف، مطمئن هستیم هر ماشینی که در جاده تردد دارد در دسترس ماست.

آخوندی اذعان داشت: با قراردادی که با شرکت توزین بسته‌شده است تعداد 65 باسکول توزین در حال حرکت در کشور نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی عنوان کرد: با افتتاح آزادراه شرقی در اصفهان شاهد کاهش ترافیک تردد روزانه 80 هزار ماشین هستیم.

وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطر نشان کرد: 17 کیلومتر از 80 کیلومتر جاده اصفهان به اردستان باقی‌مانده است که این 17 کیلومتر تغییر مسیر داده‌ شده و برای تسهیل و کم شدن تصادفات تصمیماتی در نظر گرفته‌شده است.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح اولین باسکول توزین در حال حرکت کشور در اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.