رئیس پلیس راهور بروجرد گفت: در ۶ ماهه امسال ۱۶ فقره واژگونی در محور کمربندی بروجرد رخ‌داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی ابراهیمی رئیس پلیس راهور بروجرداظهار کرد: ثبت ۱۶ فقره واژگونی منجر به جرح و فوت در محور کمربندی بروجرد در ۶ ماهه نخست امسال آمار قابل‌توجهی است.

وی که معتقد است، پلیس‌راه بروجرد باید محور کمربندی را باید مورد پوشش خدمات قرار دهد، عنوان کرد: محور کمربندی در حوزه و محدوده شهری قرار ندارد و بر این اساس باید از حوزه خدمات‌رسانی پلیس راهور خارج و به محدوده فعالیت پلیس‌راه محول شود.

رئیس پلیس راهور بروجرد خاطرنشان کرد: شهرداری بروجرد با صرف اعتبار قابل‌توجه اقدام به ۴ بانده کردن محور، تأمین روشنایی و نصب رفیوژ در آن کرده است، اما این محور همچنان کاستی‌ها و نواقصی دارد که باید مرتفع شوند.

ابراهیمی نصب دوربین، آرام‌سازی و سرعت‌کاه را در محور بروجرد ضروری خواند و افزود: همچنین پرتگاه‌ها و پیچ و قوس‌های بسیار خطرناکی در این محور وجود دارد که باید اصلاح شوند.

وی با اشاره به تردد خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین از محور کمربندی بروجرد تصریح کرد: رفع برخی از نواقص موجود در این محور بخشی از آمار تصادفات را کاهش داده و به تقویت ایمن‌سازی در آن کمک می‌کند.

رئیس پلیس راهور بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر تصادفات عامل هشتم مرگ‌ومیر در کشور ما محسوب می‌شود که بر اساس پیش‌بینی‌ها و با افزایش سفر‌ها و خودرو‌ها این در آینده به عامل پنجم فوت تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: اهمیت حوادث و تلفات جاده‌ای و خسارات جانی و مالی ناشی از آن‌ها به حدی است که این موضوع به یکی از دغدغه‌های رهبر فرزانه انقلاب نیز تبدیل‌شده است.

رئیس پلیس راهور بروجرد تأکید کرد: با توجه به همه آنچه گفته شد، ایمن‌سازی هر چه بیشتر محور‌های درون و برون‌شهری نقش مهمی در کاستن از آمار‌های تصادفات داشته و خسارات ناشی از آن را می‌کاهد.

انتهای پیام/م

۱۶ فقره واژگونی خودرو در محور کمربندی بروجرد در ۶ ماهه نخست امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.